ページ

2009年10月24日

日本への旅

 Japan trip


日本に4週間滞在した良い経験ついて、家に戻り、嬉しく思い出しています。


オーガナイザーの皆様、コース等に参加してくれた生徒の皆さんにはとても感謝しています。















新しいコースのデビューでしたーイクイリブリウムジャーニー。


東京で一回。大阪で一回。










物凄くたくさんのアイディアと理解が発達していく方法を


もたらしてくれました-このコースは進化し続けています。


また、コンサルテーションとコンサルテーションスキルコースを


東京と高知で行いました。


私はコンサルテーションがとても好きです。


love (愛)とlight(光)がアクションとして行動に移るからです。






大河内先生の新しい銀座のスペースで、大河内先生が持っていた


ヴィッキーウオールの写真から受けたインスピレーション(霊感)により、


とても美しい話もしました。


写真は当時を振り返るようでした。




その場所はゴールドヒルウエスト、オーラソーマが生まれ、


私が当時訪れ、手伝っていた1986年。


3つのバランスボトルに戻ってワークしていた頃、


私のオーラソーマキャリアの始まり!


話の内容はオーラソーマ初期の頃、そしてシステムの可能性について。


この事については今後もっとシェアしていけたらと思っています。






最後に、この旅で、ミクシーのコミュニティーと日本語のブログを開始する事になりました。


この事を実現してくれた友人に感謝したいと思います。

訳 R.T.
原文 



Japan trip


Flying home after 4 weeks in Japan I am happy to remember the good experiences.

A big thank you to my organisers and all the students who chose to come on one of the courses.



It was the debut of my new course - Equilibrium Journey, one in Tokyo and one in Osaka. It has given me so many ideas and ways to develop understanding – it is a course that is going to grow and grow. We also shared consultations and consultation skills courses in Tokyo and Kochi. I love consultations as this is where love and light come into action.


I was also inspired to give a very beautiful talk at Okouchi sensei’s new space in Ginza Tokyo by a picture Okouchi sensei has of Vicky Wall. The picture wa like looking back in time. A place I recognised, Gold Hill West, where Aura-Soma was born and where I used to visit to help in 1986. A day’s work in return for three Balance bottles, the beginning of my Aura-Soma career! The talk’s subject was Aura-Soma the early days and the potential of the system and I hope to share more on that in the future. Finally this trip has seen the start of my mixi community page and my Japanese blog. A big thank you to my friend for making this happen.

1 件のコメント:

  1. ドミニク、こんにちは!
    日本でのコース、お疲れ様でした!
     Love&Lightのアクションに少しでもお手伝いが出来たのでしたら、幸いです。
     次の来日が楽しみです。ありがとうございました。

    Hello Dominic
    We touched your great jobs in japan.
    I was happy to support your course as this is where love and light come into action.
    We're looking for coming to Japan next year.
    Thank you so much.
    with Love and Light
    Yukiko

    返信削除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...