ページ

2010年7月18日

カラーローズの秘密 1/5

カラーローズの秘密/Secrets of the Colour Rose


1987年(8月16・17日)の昔に、ハーモニックコンバージェン
と呼ばれたイベントがありました。
それは惑星らを、最も調和したパターンに並べていくものでした。

それは、ニューエージに向かっていく意識(きづき)の重要な進化のステップとして見られていました。
占星家達だけではなく、中央アメリカの古代の信仰に興味を持つ人々にも
とりわけ重要なイベントでした。

そこでは、ハーモニックコンバージェンスが
ケツァルコアトル―羽の生えた虹のヘビの神―の出現に関連していたからです。
ケツァルコアトルの神殿は、テオティワカンの太陽と月に立っています―人間が神になる場所。

当時、若いスピリチュアルの探索者だった私は、
ロンドンで参加できるイベントがある事をなんとか探しだしました。
それは一晩中いく人かのヨギーとチャンティングセッションをするものでした。
日が昇るのを調度見られる夜明け前に家に帰った私は、
自然と私のオーラソーマボトルを円になるように置き、中心に座りました。

それは私がカラーローズと係わり合う始まりでした。

次のブログで、レベル1のティーチャーとしての最初のカラーローズで経験したことについて書きます。


▼ドミニク2010年コース日程
 http://dominicyeoman.blogspot.com/p/blog-page.html
▼ドミニク2011年コース日程
http://dominicyeoman.blogspot.com/p/1.html

翻訳:R.T.

原文
Way back in 1987 (August 16 / 17) there was an event called the Harmonic Convergence - a lining up of planets in a most harmonious pattern. It was seen as an important step in the evolution of consciousness towards the New Age. It was an important event not only for astrologers but particularly for those interested in the ancient religions of Central America. Here the Harmonic Convergence was associated with the re emergence of Quetzelcoatl - the feathered rainbow serpent god. It was Quetzelcoatl whose temple stands with those of the Sun and Moon at Teotihuacan - the place where man becomes God.

Being a young spiritual seeker in those days i managed to find an event in London to attend - an all night chanting session with some yogis. At dawn I returned to my house in time to see the sunrise and spontaneously set out my Aura-Soma bottles in a circle and sat at their centre. It was the beginning of my involvement with the Colour Rose.

Next blog i will write about my first Colour Rose experience as a Level 1 Teacher.

0 件のコメント:

コメントを投稿

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...