ページ

2010年7月23日

カラーローズの秘密 5/5

カラーローズの秘密 5/5

カラーローズの秘密。
このコースが、カラーローズについての私の探求の最近のステップで、
私にとっては、意外な新事実でした。

このコースのアイディアが私の良き友人で、同僚でもあるブリジット ストムラー(Brigitte Sutmuller)からやってきた時、私はすぐに了承しました。
特に対になる補色を通して、
色彩の言語をもっと深く探求する貴重な機会だと思いました。

例えば、レッドとグリーンの場合、私達は、レッドは血でグリーンはハート、
または他の見方としてグリーンは方向性でレッドは足跡ともいう事ができます。
それぞれのケースでこの関連は、他の働きが必要となってきます。
タイトルのシークレット(秘密)は。セイクレッド ジオメトリー(神聖幾何学)から来ています。
長年、私はカラーローズには沢山のシンボルが隠されている事に気がついていまし。
これらのシンボルを短くコースで触れることによって、
少し、何かが追加されるのではないかと思ってコースに含めたのです。

少し、と私が認識したこれらのシンボルは、
私のカラーローズの理解の仕方をすっかり変容させるドアウエイでした。
それらシンボルは、文字通り、全く新しい次元でのカラーローズの理解を開き、
そして、振動する、生きた乗り物となるよう活性化させたのです。
これらの、秘密の意外な新事実以上に、カラーローズのコースのハートは、
全く新しい、イクイリブリアムシークセンスの考え方を与えてくれました。

まだ探求の初期の段階とはいえ、私にはこの見方が、
直感的な女性的な見方を提供し、
それは数字を使って分析的な男性的な見方をした
イクイリブリアムジャーニーを補完していると見ることができます。

私はこの開いてく旅を提供するオーラソーマになお畏怖しています。
私のコースに参加してくれる生徒とシェアするのが喜びである旅。
You are warmly invited ... (心よりお待ちしてます)



訳:R.T.

◎「カラーローズの秘密」 2010年10月大阪で開催されます。
◎前述の「生命の木」「レンボーイボリューション」2011年 東京・広島で開催されます。

詳しくは下記ページを参照下さい。
▼ドミニク2010年コース日程
 http://dominicyeoman.blogspot.com/p/blog-page.html

▼ドミニク2011年コース日程
 http://dominicyeoman.blogspot.com/p/1.html




原文
Secrets of the Colour Rose

This course is the latest step in my exploration of the Colour Rose and it has been a revelation for me. When the idea for this course first arose as a request from a good friend and colleague Brigitte Sutmuller, I soon agreed. I thought it would be a valuable opportunity to explore the language of colour more deeply, in particular through the axes of complementary colours. For example with red and green we can note that red is blood and green is the heart, or seen in another way green is direction and red is footsteps. In each case these associations need each other to function.



The word secrets in the title referred to sacred geometry. Over the years I have noticed various symbols that are hidden within the Colour Rose. I thought these symbols would provide a little something extra to include in the course - a short session on each symbol. Little did I realise that these symbols would be a doorway to an understanding that has transformed the way I see the Colour Rose. They have literally opened a whole new dimension of understanding to the Colour Rose and activated it to become a vibrant living vehicle. The secrets within the geometry were so much more than i expected.

Beyond even these revelations the secret at the heart of the Colour Rose course has afforded a whole new perspective on the Equilibrium sequence. It is an exploration that is still in its infancy yet I can see that this view offers an intuitive feminine view that complements to the more male, analytical perspective of number i have been using in the Equilibrium journey.

I remain in awe of this unfolding journey that Aura-Soma offers, a journey that i love to share with those students who join my courses. You are warmly invited ...

0 件のコメント:

コメントを投稿

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...