ページ

2011年1月15日

ドミニクからの新年のメッセージ

Dear friends,

それぞれ皆さんに、ハッピーニューイヤーと、
2011
年が、沢山の素晴らしい事が起こる事を願っています。

いくつかの大事にしていた夢が叶うように、
そしてこの先12カ月地球にいる事の可能性についてもっと満たされますように。

2011年。
20 スターチャイルド そして11 クリア/ピンクは確かに新しい始まりのエネルギーと言えます。
私達は、最初のニューエイジチャイルドセットのボトルである、
11の“受胎”のボトルが私達の地球上での人生の始まりを表すとき、
20は私達のスピリチュアルな源を表すと言う事ができます  スターの中の私達の家。

 私は今年が私達が生きている、この二つの次元の統合の時だと信じています。
(次のブログ記事で、新年最初のコースについて話そうと思います。
何故私がこんなにもハッピーで、そして統合のテーマにこんなにも当てはまるかという事を。
とてもワクワクする事です・・・。)

 しかし、今は私の親愛なる日本の友人と生徒へ、

あなたは私の人生でとても価値のある部分であると伝えます。

そして最新の私のアイディアを今年提供できる事を楽しみにしてます。
それではまた・・・。

Love and Light

Dominic
Ice on Tetford trees.

Ice on Tetford trees.
テッドフォードの木々の樹氷

昨年末に私が撮ったとても気に入っている写真。
太陽が輝く時、そして気温が上がると氷は溶け、そして木々は
また命はじける。



訳 R.T.

原文

Dear friends,

I want to wish each and everyone of you a Happy New Year and many wonderful things for 2011. May some of your treasured dreams come true, and may you fulfill more of your potential on the earth in these next 12 months.

2011.  20 Star Child and 11 Clear/Pink are surely energies for a new beginning. We could say that 20 represents our spiritual source – our home in the stars, while 11 the “conception” bottle, first of the New Age Child set bottles, represents the start of our life on earth. I believe this will be a year for integration between these two dimensions in which we live. (In my next post I will tell you about my first course of the New Year, why I am so happy and how it fits so perfectly with this theme of integration. It is very exciting …

But for now dear Japanese friends and students I say you are a much valued part of my life and I look forward to bringing my latest ideas to you this year. Till soon …

Love and Light

Dominic



▼ドミニク2011年コース日程 http://dominicyeoman.blogspot.com/p/1.html

0 件のコメント:

コメントを投稿

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...